Zeg, een vraag. Wij hebben achter ons huis een half verrotte schuur staan in baksteen. Die willen we laten afbreken, en er iets proper zetten, ongeveer even groot en even hoog. Daar willen we dan ook water naartoe laten brengen zodat we er een buanderie van kunnen maken voor de wasmachine en de droger. Dat is dus een nieuw bijgebouw natuurlijk, en op het dak willen we zonnepanelen laten plaatsen. Dat is één zaak die we graag willen laten doen, de andere is de ramen vanachter voorzien van rolluiken die je langs binnen kunt bedienen. De laatste tijd wordt hier veel ingebroken, en dat zou ons toch een veiliger gevoel geven.
Nu hadden we al prijzen gevraagd bij twee bedrijven, maar die geven maar zo vaag antwoord. Alleen al over wanneer is ingewikkeld te begrijpen wanneer het nu klaar zou kunnen zijn. Ik vind het nu al stroef lopen, en we zijn nog niet begonnen! Ik wilde graag die werken deze zomer laten uitvoeren, maar dan is het net hoogseizoen voor mijn bedrijf, dus ik zie dat niet helemaal zitten. Iemand een tip?